Facebook
21 maja 2018 06:59
Imieniny: Kryspina, Wiktora, Jana
A A A
FAIL (the browser should render some flash content, not this).
FAIL (the browser should render some flash content, not this).
FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Po poradę do Rzecznika Konsumentów
Redaktor: Ewa Żarnowska    01.02.2018. Drukuj Powiadom Znajomego
W Starostwie Powiatowym w Gorlicach swoją siedzibę ma Powiatowy Rzecznik Konsumentów. Do jego zadań należy podejmowanie działań w zakresie ochrony konsumentów. Przychodząc z problemem do Rzecznika mają państwo gwarancję m.in. bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej, występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów czy współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami UOKiK, organami inspekcji handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.

 



 

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów Krzysztof Majcher na XXXIV sesji Rady Powiatu Gorlickiego złożył sprawozdanie z działalności za 2017 rok.

 

 

 

 

 

 

Rzecznik prowadził m.in:
- 59 spraw – umowy sprzedaży - reklamacje zakupionych towarów tj: obuwie, odzież, sprzęt rtv i agd, wyposażenie mieszkania
- 38 spraw - związanych z wadliwością lub niezgodnością z umową świadczonych usług tj: usługi: telekomunikacyjne, remontowo-budowlane, dostawy mediów, turystyczno-hotelarskie, medyczne, finansowe
- 17 spraw - umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Starostwo Powiatowe w Gorlicach
ul. Biecka 3
tel.18 35-48-780;
email: k.majcher@powiatgorlicki.pl

Można także skorzystać z:
- informacji na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
https://uokik.gov.pl/rzecznicy.php

-  infolinii konsumenckiej Stowarzyszenia Konsumentów Polskich:


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
KONTAKT
Starostwo Powiatowe w Gorlicach
38-300 Gorlice
ul. Biecka 3
tel.: (018) 353 53 80
fax: (018) 353 75 45
mail: starostwo@powiatgorlicki.pl